Producenci
Wersje językowe
Waluty
Newsletter
Wyrażam zgodę na przesyłanie droga elektroniczną, w postaci Newslettera, informacji handlowych na podany wyżej adres e-mail. Mój adres e-mail nie będzie udostępniony podmiotom trzecim. Z newslettera mogę zrezygnować w każdym czasie.
INFORMACJE DLA KLIENTÓW

INFORMACJE DLA KLIENTÓW

Pobierz informacje dla klientów w pdf

Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z treścią REGULAMINU

Sklep została podzielony na kategorie, dzięki czemu łatwiej znajdziecie Państwo produkty, których szukacie.

Z dniem 10.01.2010r dla naszych stałych Klientów uruchomiliśmy atrakcyjne rabaty.
Aby otrzymać stały rabat należy zarejestrować się w naszym sklepie internetowym i zakupić dowolne produkty EQUIMINS lub BLOOMING.   Po przeliczeniu łącznej wartości zakupów, zostanie  Państwu przypisany  odpowiedni rabat (rabaty nie dotyczą produktów HELITE)

Przy łącznej wartości zakupów opiewających na kwotę:
powyżej 500zl  -  3% rabat
powyżej 1000zł  -5% rabat
powyżej 2000zł  -7% rabat
powyżej 3000zł  - 10% rabat

Po zalogowaniu się na naszej stronie,  ceny wyświetlane przy produktach, automatycznie zostaną pomniejszone o przypisany Państwu rabat.

*  Stałe rabaty obejmują wszystkie towary, za wyjątkiem towarów objętych sprzedażą promocyjną.

 

JAK DZIAŁA KOSZYK

Wybór zamawianych produktów dokonywany jest poprzez kliknięcie przycisku „DO KOSZYKA”. Wszystkie ceny produktów są cenami brutto, wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceną wiążącą jest cena, obowiązująca w chwili złożenia zamówienia towaru. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów dostawy towarów.

 Składanie zamówienia odbywa się w kolejnych etapach opisanych poniżej, aby złożyć zamówienie, należy wybrać sposób dostawy i płatności oraz kliknąć przycisk „DO KASY”, następnie uzupełnić etap „twoje dane” a następnie potwierdzić zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”

 

1. KOSZYK

W koszyku można zmienić  ilości danego produktu poprzez wpisanie odpowiedniej liczy i naciśnięcie przycisku „ENTER”, można również usunąć dany produkt lub produkty z koszyka poprzez naciśnięcie przycisku X, znajdującego się na końcu kolumny z produktem.

W koszyku należy wybrać sposób dostawy i płatności oraz kliknąć przycisk „DO KASY”

 

A. INFORMACJE O DOSTAWIE.

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

Czas dostawy od 1- 3 dni roboczych, licząc od dnia wydania towaru przewoźnikowi (paczki dochodzą zwykle na drugi dzień roboczy po wysłaniu);

Koszt dostawy (przedpłata) - 14 zł
Koszt dostawy za pobraniem – do kosztu przesyłki należy doliczyć 4 zł  (RAZEM 18zł)
przy zamówieniach powyżej 350 zł – przesyłka gratis!!!

Dostawa towarów odbywa się wyłącznie w dni robocze.

 

B INFORMACJE O PŁATNOŚCI

Na tym etapie wybieracie Państwo sposób płatności:
Dostępne są 3 możliwości:

1. Płatne za pobraniem.

Jeżeli wybierzecie Państwo tą możliwość, do kosztu przesyłki dodana zostanie opłata za tą usługę w wysokości 4,00zł.

2. Przedpłata przelewem na rachunek bankowy EQUILAND (dowolny przelew bankowy):   nr rachunku: Mbank 55 1140 2004 0000 3902 6190 6013

(dane potrzebne do wykonania przelewu znajdziecie Państwo również w „podsumowaniu zamówienia”oraz w e-mailu otrzymanym zaraz po złożeniu zamówienia)

3. Przedpłata w systemie PayU.pl (płatność przy pomocy kart płatniczych – Protected Peyment)- PayU spełnia rygorystyczne, międzynarodowe standardy bezpieczeństwa, PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych.

 

II.  FORMULARZ ZAMÓWIENIA – TWOJE DANE:

Zamówienia mogą być składane przez Klientów przez całą dobę, zarówno przez osoby zarejestrowane (posiadające konto w Sklepie Internetowym) jak i osoby niezarejestrowane, przy użyciu formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu poprzez: 

  • wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego, lub
  • zalogowanie się (dla klientów zarejestrowanych w serwisie),lub
  • rejestracja (dla nowych klientów, którzy chcą założyć konto w naszym serwisie)

Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest konieczne w celu rejestracji w sklepie internetowym oraz w celu realizacji zamówień za pośrednictwem Sklepu. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne dla realizacji celów określonych powyżej (szczegóły przetwarzania i ochrony danych osobowych dostępne są w zakładce „Polityka prywatności i polityka plików Cookies”).

Na ty  etapie zamówienia należy zapoznać się i zaakceptować treść Regulaminu.

 Możecie również Państwo wyrazić zgodę:

• przesyłanie drogą elektroniczną w postaci NEWSLETTERA informacji handlowych na podany adres e-mail.

Zgoda ta może być odwołana w każdym czasie.

 

III.POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA PRZEZ KUPUJĄCEGO.

Przed wysłaniem zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich wprowadzonych danych. Adres na fakturze, to adres na który zostanie wystawiona faktura.

 

Kliknięcie pola „POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATYoznacza złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.

Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z EQUILAND umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

 

V.PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI.

Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie zamówienia nr……”, zawierającą wszystkie istotne elementy zamówienia. Ta wiadomość e-mail stanowi potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcia do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

Termin realizacji zamówienia w sklepie internetowym wynosi od 1- 45 dni roboczych:
1. towar dostępny w magazynie –maksymalnie 1-2 dni roboczych, liczonych od:
•  potwierdzenia przyjęcia zamówienia – w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze
•  zaksięgowania wpłaty na naszym koncie - w przypadku zamówień płatnych w formie przedpłaty przelewem, lub płatności elektronicznych za pośrednictwem sytemu PayU
2. brak towaru w magazynie (towar na zamówienie) – czas realizacji zamówienia wynosi od 4 do 6 tygodni, liczonych od momentu złożenia zamówienia.

Zamówienia realizowane są w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

 

Zapytaj o dostępność towaru:

Tel 793948886 (opłata zgodnie z cennikiem operatora)

e-mail : sklep@equiland.pl 

 

Do czasu realizacji zamówienia w sklepie internetowym należy dodać czas dostawy przez przewoźnika (1-3 dni roboczych).

WYSYŁKA
Wysyłka towarów odbywa się wyłącznie w dni robocze.

REKLAMACJE I ZWROTY

W przypadku odstąpienia od umowy  lub złożenia reklamacji, prosimy o przesłanie towaru na adres:

EQUILAND Anna Gos
ul. Cieszyńska 20/6
45-316 Opole

 

• w przypadku odstąpienia od umowy, koszty odesłania towaru na adres Sprzedawcy ponosi Kupujący.

• w przypadku reklamacji towar przesyłanyjest przez Kupującego na koszt Sprzedawcy

.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Tel. 793948886 (opłata wg. cennika właściwego operatora).

e-mail: sklep@equiland.pl   lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.equiland.pl 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl